Державна підтримка бізнесу в питаннях фіскалізації розрахункових операцій
Державна податкова служба України в умовах військового часу продовжує роботу із вдосконалення функціоналу безоплатного ПРРО, створюючи бізнесу зручні умови для виконання вимог щодо фіскалізації розрахункових операцій. ПРРО від ДПС – це програмне рішення, застосовне для операційних систем Windows, Android, iOS, та Web-версія, яке інтегрується з фіскальним сервером ДПС.
Функціональні можливості ПРРО від ДПС: відкриття/закриття/автозакриття зміни; формування, реєстрація, видача чеків; додавання товарів/послуг у чек з номенклатури або вручну; друк та відправка фіскальних чеків покупцям на електронну пошту/месенджери; ведення довідників номенклатури (експорт/імпорт даних); ведення довідника ставок податків; використання сканера штрихкодів; додавання штрихкоду марки акцизного податку; різні форми розрахунку (готівкова/безготівкова/комбінована); оформлення знижки/повернення товару на окремий товар/чек; формування та перегляд X-звіту, Z-звіту; відправка Z-звіту до фіскального сервера; перехід/вихід у/з режиму офлайн із можливістю збереження/передачі даних до фіскального сервера. Версія для завантаження безоплатного ПРРО від ДПС тут. Інформаційні матеріали щодо ПРРО тут. Інформаційна підтримка за телефоном: 0800501007. Суб’єкт господарювання для проведення розрахункових операцій обирає за власним бажанням ПРРО від ДПС чи будь-яке інше (комерційне) рішення. Наприкінці червня роботу ПРРО від ДПС продемонстровано на 27-й Генеральній асамблеї Внутрішньоєвропейської організації податкових адміністрацій (ІОТА) та отримано схвальну оцінку учасників.