Оголошується проведення громадського обговорення (слухання) щодо припинення юридичної особи Рудської гімназії Жванецької сільської ради Кам’янець-Подільського район Хмельницької області.
Організатор проведення громадського обговорення (слухання): Жванецька сільська рада.
Мета обговорення: обговорення з жителями села Руда , щодо припинення юридичної особи Рудської гімназії Жванецької сільської ради Кам’янець-Подільського район Хмельницької області шляхом ліквідації.
Запрошуємо жителів Жванецької територіальної громади , долучитися до громадського обговорення (слухання) проєкту рішення про припинення юридичної особи Рудської гімназії Жванецької сільської ради Кам’янець-Подільського район Хмельницької області з метою формування стратегічних цілей розвитку, перспективної, оптимальної , спроможної мережі закладів загальної середньої освіти Жванецької сільської ради у 2025 році.
Формат проведення громадського обговорення (слухання)
Громадські обговорення будуть проводитися з 18 квітня 2024 року по 18 травня 2025 року.
Громадське обговорення (слухання) припинення діяльності закладу загальної середньої освіти шляхом ліквідації проводитиметься:
-
- В онлайн режимі шляхом направлення звернень та пропозицій щодо питання громадського обговорення в електронному вигляді на електронну пошту osvitazhvanec@ukr.net;
- У письмовому вигляді за допомогою поштового зв’язку на юридичну адресу: 32365, с. Жванець, вул. Центральна ,57
- Також із дотримання усіх заходів безпеки : публічне громадське обговорення ( слухання) буде проведене в приміщенні Рудської гімназії Жванецької сільської ради 6 травня 2025року о 14.00 згідно розпорядження№74 2-04 від 18.04.2025р. « Про проведення громадського обговорення щодо припинення юридичної особи Рудської гімназії Жванецької сільської ради Кам’янець-Подільського район Хмельницької області», у вигляді зборів, зустрічей з громадкістю і колективом ЗЗСО.
Після отримання висловлених пропозицій та проведеного аналізу відбудеться оприлюднення результатів громадського обговорення на офіційному сайті Жванецької сільської рад.